עמוד הבית » רשת אמידה לחיות מחמד

רשת עמידה לחיות מחמד

אז התקנתם רשתות נגד יתושים על מנת שתוכלו ליהנות מזרימת אוויר בבית. אך מבלי שיתושים וחרקים מעופפים יאכלו אתכם וימררו את חייכם. ואז על מנת להפוך את החיים שלכם למושלמים הבאתם לביתכם חיית מחמד. 

חיות המחמד מביאות לנו הרבה שמחה והן בהחלט מומלצות בכל בית. אבל בעודכם נהנים מחיית המחמד אתם עלולים לגלות שהיא הצליחה לקרוע את רשת היתושים. זה אמנם לא יקרה אם חיית המחמד שלכם היא דגי נוי. 

יחד עם זאת אם יש לכם כלב או חתול כמו רוב האנשים ישנו סיכוי גדול שכך זה יסתיים. ברור שתרצו לתקן בהקדם את הנזק לפני שהיתושים ייכנסו, אך שימו לב שהפעם עליכם להזמין רשת עמידה וחזקה יותר.

רשת עושה את אותה העבודה של כל רשת אחרת נגד יתושים. אך היא עושה שימוש ברשתות  עמידות על מנת לעמוד בפני חיות המחמד אשר עלולות לקרוע את הרשת במהלך משחק, התלהבות יתרה או ניסיון לצאת החוצה.

רשת עמידה  מעניקה לכם פתרון טוב, אך שימו לב שיש לה גם חסרון. אנשים רבים מעדיפים להשתמש ברשתות שקופות אשר מאפשרות חדירת אור מרבית. לצערנו הרב עדיין לא נמצא הפתרון אשר יהפוך את הרשתות השקופות לעמידות בפני בעלי החיים. למרות שהן חזקות ועמידות, הרשתות השקופות עדיין לא עומדות בפני חיות המחמד. זהו ככל הנראה החיסרון היחידי של רשתות מסוג זה.

היכן מתקינים רשת עמידה 

אם יש לכם חיות מחמד בבית ככל הנראה תצטרכו להתקין רשת עמידה וחזקה יותר. אך שימו לב שלא בהכרח קיים צורך בהחלפת כל הרשתות בבית. לא לכל מקום מגיעות חיות המחמד. אם יש לכם דלתות ויטרינה גדולות הן המקום הראשון שבו תרצו להתקין רשת עמידה יותר. 

זה גם תלוי בסוג חיית המחמד שלכם.  אם יש לכם כלב סביר להניח שהוא לא מגיע לחלונות. אלא אם כן מדובר בכלב גדול במיוחד ו/או חלונות נמוכים. אך אם יש לכם חתול אשר בקלות מגיע למקומות גבוהים, גם בחלונות תצטרכו להתקין רשת עמידה לחיות מחמד.

מתאימה לכל סוגי ההתקנה

לכל חלון יש את הפתרון שלו. למשל ישנם חלונות בהם תתקינו רשתות הזזה וחלונות בהם תתקינו רשתות קבועות. רשת יתושים עמידה לחיות מחמד יכולה להיות מותקנת על כל סוג של מסגרת. 

כך שאם יש לכם רשת קבועה או רשת בחלון ההזזה, תמיד תוכלו להשתמש ברשת עמידה וחזקה. כך תוכלו להבטיח לעצמכם פתרון עבור היתושים והחרקים המעופפים, וגם ליהנות ממוצר שעמיד בפני הנזקים שחיית המחמד שלכם יכולה לגרום. אנו בחברת סקרינמש נתקין עבורכם רשת יפה ועמידה בפני חיות המחמד.

אנדריי– מומחה לייצור והתקנת רשתות נגד יתושים

רשת חתולים וכלבים
רשת אמידה לחיות מחמד