עמוד הבית » רשת לחלון הזזה

רשת לחלון הזזה

 

הקיץ מגיע והיתושים מתחילים לזמזם לכם באוזן, שלא לדבר על העקיצות המעצבנות ולפעמים גם מחלות מסוכנות אשר מועברות על ידי יתושים. אם אתם רוצים למנוע מהיתושים להיכנס לביתכם, הדרך היעילה ביותר היא באמצעות התקנת רשת נגד יתושים. ישנם סוגים שונים של רשתות נגד יתושים, הפעם נדבר על רשת לחלון הזזה.

רשת לחלונות הזזה היא רשת נוחה מאוד לשימוש. הרשת מורכבת על גבי מסגרת אלומיניום אשר נעה על גבי מסילה ממש כמו החלון עצמו. במידה והחלון נבנה עם כיס, ניתן לפתוח את הרשת בצורה מלאה. במידה ואין לחלון כיס, במצב פתיחה תוכלו לפתוח עד למחצית החלון.

היתרון של הרשת  הוא שהיא אינה מגבילה אתכם בשום צורה. אנשים אשר מתקינים רשת קבועה לחלון לפעמים מרגישים מוגבלים כאשר הם רוצים להוציא את הראש מהחלון על מנת לראות מה מתרחש למטה, או לדבר עם השכנה במרפסת ליד. כאשר יש לכם רשתות לחלון הזזה בקלות תוכלו לפתוח את הרשת ולהוציא את הראש מהחלון.

התקנת רשתות לחלון הזזה

רשת לחלות הזזה מותקנת בדרך כלל בין החלון לבין התריס. התקנה שכזו תאפשר לכם לשמור יותר טוב על הרשת וגם על ניקיונה. 

בדרך כלל בתים חדשים כבר כוללים את ההכנה להתקנת רשת לחלון הזזה, אך גם במידה ואין הכנה זה אפשרי.

מתקיני חלונות ורשתות יכולים בקלות להתקין את המסילות הדרושות ותוך זמן קצר תיהנו מרשת נגד יתושים. 

הרשת מותקנת באמצעות מסגרת אלומיניום בצבע המתאים ובתוספת ”מברשות“ להענקת איטום מושלם. אתם יכולים לבחור באיזה צד תותקן הידית, לצורך כיוון הפתיחה הנוח ביותר עבורכם.

רשת  לחלונות הזזה נוחה גם לשימוש, וגם לתפעול ותיקון תקלות. לא רק שאופן השימוש ברשת לחלון הזזה הוא קל ונוח, הוא גם פחות מועד לתקלות. במידה ורוצים לנקות את הרשת בצורה יסודית, בקלות ניתן לשלוף את כל המסגרת מהמסילה ולבצע את עבודות הניקיון

במידה והרשת נקרעה ניתן בקלות להוציא את המסגרת ולבצע החלפה של הרשת, כך שרשת לחלון הזזה היא ממש קלה לתחזוקה.

אין סיבה מיוחדת שהרשת תיקרע; במקרים רבים רשתות נקרעות בגלל חיות מחמד. במידה והחתול שלכם נוהג לטפס על החלון או שהכלב מספיק גדול להגיע עם ציפורניו, מומלץ להשתמש ברשת ברזל שנחשבת למתאימה יותר עבור חיות מחמד.

רשת לחלונות הזזה תאפשר לכם ליהנות מפתרון איכותי במשך שנים ארוכות. לאחר התקנת הרשת תוכלו ליהנות מבית ללא יתושים וסוף סוף תוכלו לישון בשקט. הרשת תמנע גם את כניסתם של זבובים ושאר חרקים מעופפים. ניתן להתקין אותה על כמעט כל סוגי של חלון ואפילו חלונות ויטרינה גדולים. זהו פתרון יעיל ואסתטי, רק חשוב להקפיד על התקנה מקצועית.

אנדריי מומחה לייצור והתקנת רשתות לחלונות

רשת לחלון הזזה
רשת לחלון הזזה
רשת לחלון הזזה
רשת לחלון הזזה
נגן וידאו
להזמנה השאירו פרטים או התקשרו אלינו
0532310433

אהוד קינמון 3, בת ים